första dagen på praktiken.

började med att min handledare va sjuk, men fick gå med en annan jätte rar kvinna så det gjorde mig absolut inget. Undrar hur min riktiga handledare är, om hon är lika trevlig som hon jag hade idag. tror inte hon kommer im heller och förmodligen inte i helgen heller :S hon hade tydligen tagit ut semester.. låter lite knas, har hon glömt bort mig?

det har iaf varie en bra dag, det är inte ofta jag trivs första dagen sådär.. snyggt vitklädd var man också, träffade på mamma - hon skulle på röntgen.. jag: heeej. hon: kollade ett tag på mig och sa sen.. : hej.. jag tänkte de va en som va jäkligt lik jonna. haha!  kände inte igen mig först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0