happy happy!

när jag gick hem ifrån skolan så kände jag doften av grillat, kan det var dom där hemma som grillar tro? jag stiger in genom dörren och får reda på svaret -  ÅH vad glad jag blev! haha.. fårgade på en gång om dom köpt b-sås och det hade dom inte, så jag cyklade så fort jag kunde till willys för att köpa två burkar. Det var det godaste på länge, har verkligen suktat efter grillat i en veckas tid nu.. Efter maten övningskörde jag lite med mamma och sen ner på stan för att köpa mitt favorit silver schampoo från matrix ( va säkert minst två år sen jag köpte det) en gammal goding med andra ord. Vissa slingor blev som sagt lite gulaktiga då jag färgade hemma, men det hade jag typ räknat med eftersom jag har röd pigment i håret. Använde detta schampoo nyss när jag bada, snabbt resultat - doc behöve rjag nog göra det någon gång mer, men inte ikväll.. det orkar jag inte.. Klockan nio börjar  D.H - dubbelavsnitt dessutom :D fyfan vad nice! mindre nice för killarna som  får lida i 2 timmar.




good stuff!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Haha ja riktigt kallt var det!

2009-04-15 @ 13:23:30
URL: http://fannystaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0