jag vet - haha, tjat och klagande!

Det är mycket i skolan nu innan man går ut på praktik och när vi kommer tillbaka så kommer det vara totalt kaos skulle jag tro! men ska tänka possetivt.. snart är sommarn här, tiden går så sjukt fort.. De va inte alls längesen det var svinkallt och massa snö och på påsklovet var det väldigt fint väder där et tag..  däremot kommer jag inte få njuta spec mycket av sommarn eftersom jag ska jobba mer än halva, men det ska bara bli skönt att få lite påfyllning i kassan tycker jag.. - tänker iallafall belöna mig efter jag jobbat med en resa eller shoppingrunda. undrar vad det blir för slags sommar i år, om det blir en kanon sommar eller skitsommar.. finns inget värre än när det blir dåligt väder, man blir så deppig då!

i morgon åker vi till lisas stuga i östa och grillar och har de trevligt. Blir en kväll med klassen med andra ord, eller ja.. inte hela då men.. vart även lite sugen att åka till västerås och köra en utgång med ellie också men de sket ju sig nu. hehe! nu ska jag övningsköra till åkrahallen och köpa en apelsin marabou lite grejer till im!


Kommentarer
Postat av: mande

tid för lite fotografering i helgen?:)

2009-04-16 @ 20:19:07
URL: http://mandymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0