oh lalala!

mamma köpte en hjälm till mig idag, värta snällt..  JA jag vill ha en hjälm.. ska åka inlines i sommar och jag vågar seriöst inte åka som en blå dåre och inte ha ett endaste skydd på mig, man blir fegare med åren vet ni - eller iaf jag! cykel hjälmen skippar jag, men inte när jag åker inlines. Man vill ju inte direkt slå i huvudet och bli invalid resten av livet eller kanske till och med dö.. Visst de kan hända på tusen andra sätt också, men jag känner att man har mer kontroll på en cykel än tex inlines. Förstår inte när jag va mellan 13-16 år, vad orädd och oförsiktig jag var.. Körde ner för stora backar, gick snabbt som satan men de jag inte tänkte på va vad som kunde hända - Ett litet gruskorn och jag kunde fara åt helvete.

jag ser ut som ett ägg, men inte meningen att jag ska se bra ut.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va söt :D

2009-04-24 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0