påskmiddag x 2

igår vart man bjuden på påskmiddag hemma hos familjen huldt, va tvungen att åka dit i min sweden rock tröja, osminkad och en hätta på huvudet (jag färgade håret).. inte det hetaste, men man måste ibland bjuda på sig själv.. eller?  haha. blir nog första och sista gången det händer iaf.  haha :D .. men trevligt va det i alla fall :) .. och idag har vi varit hos mormor och morfar på påskmiddag, var också trevligt! massagestolen vart uppskattad märkte jag..

nu ska jag plugga lite teori, någon gång måste man ju trots allt ta körkortet.  påtal om de, ett pucko var påväg att köra på mig igår.. gah, mamma trodde hon skulle få en hjärtattack! hon hann inte ens rycka upp det kända fingret eftersom hon blev så rädd.

Kommentarer
Postat av: Linda

Gott :D

2009-04-12 @ 23:10:56
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0