thai / asiatisk

Slängde i  mig lite nudlar och grönsaker nyss. Bra om man är hungrig på något annat än en macka på kvällskvisten. Kokade nudlar som jag även la broccoli (stavning?)  i. Stekte kikärter,vitlök,paprika,morötter och gurka.  Man får som sagt använda sig av de som man har hemma. Gjorde också en sås på det gjord av vatten,soja,bulljong och en massa kryddor! lite roligare än att enbart käka nudlar tycker jag.. Har massa inspiration till matlagning nu, så vill bra börja laga nu.. haha, det jag längtar mest med att flytta hemifrån är just att få laga mat .. tycker det är skit kul! ingen recept människa jag inte, jag tar det jag har hemma och kokar ihop något kul.  borde ha ngn thai/kina kväll med tjejorna någon gång, däremot vet jag inte vilka som gillar sån mat :P.. jag älskar stark mat.

Kommentarer
Postat av: nicolina

stark mat är den godaste maten :D

2009-04-14 @ 16:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0