tråkig fredag.

men ibland är det skönt att göra ingenting också. Är hur trött som helst, ska nog ta en tupplur snart! haha.. Har övningskört idag och när jag kom hem kände jag lukten av nybakade bullar, lovely! har min faster och min kusin här, dom stannar i ca 10 dagar skulle jag tro :) alltid huset fullt at englunds! imorrn kommer även lilla västerås pärlan ellie hit, första utgången i sala. huhu! kommer bli grymt kul.


en grej jag tänkt på.. mamma har frågat flera gr varför jag nästan aldrig är på mitt rum.. och nu när jag ofta är på mitt rum så kan hon och pappa komma ner och säga: varför är du här?kom va med oss istället. först vill dom att jag ska tillbringa lite mer tid i mitt rum sen vill dom inte de. haha! dom saknar nog mig där uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0