vad en tjej vill ha ... eller, iaf jag...



en bästa vän som man kan lita på.
- alla behöver en axel att blöta ner då och då.

tjejkvällar.
- finns det något som är så kul? samlar ihop ett par tjejer och hittar på olika
 aktiviteter samtidigt man snackar om allt mellan himmel och jord. (Y)

känna sig glad/lycklig.
- min babe, gör mig så lycklig.. och apelsin choklad (A)

bra kontakt med sin familj.
-
inget är viktigare än familjen. älskar min!

en walk in closet.
- vem skulle inte vilja kunna gå i sin garderob?
och allt stökande med kläder skulle nog bli mycket bättre.

sport/hobby.
- ha något att syssla med på fritiden. sy? sporta? jobba?
jag tränar aldrig längre, det är något jag saknar. men snart så..

en bögkompis.
-  det ska vara en cool och stil full person, alltså ingen wannabe.. varför då? kul att shoppa med och kanske till och med prata killproblem med?

gratis.
- vi borde få gratis tamponger och smink året om. haha!


.... listan kan bli hur lång som helst.. så avslutar här.. vissa saker har man/inte har på listan, enligt mig själv så tycker jag att jag har dom viktigaste sakerna som står med ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0