yesterday.

slutade runt 11 tiden igår, jätte skönt! jag och syster åkte till västerås för josse skulle på arbetsintervju och jag tänkte hitta på något att ha på mig i helgen. Jag hittade som vanligt lite mer jag ville ha, hehe.. Det vart en blå kjol och en svart tubtop med strass-stenar på och ett par pumps (detta ska jag ha på mig im!) sen hittade jag två linnen med två olika smileys på, en som lipar och en som är glad. hehe! fanns mkt mer man ville köpa, men inte läge för de nu va.. haha när vi skulle hem kom vi inte ihåg på vilken våning vi parkerat så vi letade som galningar. haha! och Josse skulle aldrig ha hittat hem ifall jag inte hade varit med, haha! annat smått hände också, som att gå in i en sån där roterande dörr eller fastna med klacken i gatan tex.

kvällen spenderades hemma hos andreas, vi lagade mat - fläskfile och kroketter..  och självklart hade vi b-sås till! sen gick vi hem till mig för att hämta benni och så satt vi på en disney film när vi kom tillbaka till andreas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0