fullspäckad dag

Först jobb hela dagen, slutade fyra. När jag kom hem så fick jag syn på en snygg kille, tror han heter andreas. Myste iallafall lite med han och sen käkade jag meatloaf, kort där efter satt jag mig vid datan för att plugga teori. Ganska skönt att man fick låna mannens bonniers trafikskola spel, lite roligare än läsa en fet bok på flera hundra sidor. Nu väntar jag på att biffarna ska komma hem från gymmet så att jag och mamma kan övningsköra sen ska jag städa. Fy vilken härlig dag!


Morfar och Lillebror sitter på trappen.
Morfar: jag tror den gått sönder.
Lillebror: va? vart då?
........ jag och pappa sitter en bit ifrån.
Pappa: johnny borde ha leksaker gjora av aluminium.
Jag: sant. han kan aldrig låta bli att ha sönder sina grejer!
Pappa: ja, han är den enda som får blåmärken av att äta mjukglass.
Jag:  uhh.. va? du skojar va? ... kommer snabbt på hur korkad jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0