go gynning!

Trots sin fiskmås röst och sitt roliga sätt att förvirra hela svenska folket genom sina tv år som big brother bimbo, sitt egna tv program "i huvudet på gynning" - som faktiskt va riktigt underhållande och medverkande i massa andra  olika program. Har på senaste tiden börjat läsa hennes blogg smått och tycker att den här kvinnan är stört skön. Hennes headers hon haft på sin blogg har varit väldigt porriga fast på ett bra sätt. Jag tycker hennes bilder är coola och sticker ut om man gemför med andras. men däremot om någon i min närvaro eller jag själv haft sånna bilder kunde man börjat funderat. Hur som helst, jag diggar hennes header stenhårt. Att visa hud är inte fel, så länge man gör det med stil!



Nuvarande header.

En lite gammlare header.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0