home, sweet home (inte alltid)..

helt jäkla sinnesjuk rolig vecka i magaluf måste jag säga! förlåt om jag inte uppdaterade några bilder /videos med det gick inte.. det är väl inte så kul att bara läsa en massa utan bilder? men iaf hotellet,stranden,festerna,människorna - allt var mer än vad jag hade hoppats på, helt kanon var det!  nu sitter man här hemma, fläckig.. nästan blek igen och regnet öser ner! dags att packa väskan igen och dra? sverige sucks.

första dagen i skolan idag, jag gick hem efter två lektioner. Har varit hos tandläkarn och doktorn fölr att kolla om jag släpat hem nå från magaluf. Men som det ser ut nu är det i allafall bra, har världens hosta bara. Va sjuk där nere i två dagar men jag körde endå! trodd ejag fått svininfluensna där ett tag eller något annat.Många som blev sjuka efter dom rest,  Men hitills har jag klarat mig! jag hhr inte tid att bli sjuk just nu. LADDAR UPP BILDERNA SENAST IM! jag lovar på allt. ikväll blir det nog för tight, ska nämligen baka mina älskade snickerskakor samt äta chips och dipp. fettokväll vid tvn, exakt som jag vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0