jag är störd, jag garvar åt mig själv.

kollar på ett klipp när jag spelar dum blondin, jag har ine alls tänkt på vad jag ska säga vilket leder till mycket "ja, hmm,aa och brytningar i mina meningar - som det oftast  brukar bli då bloggare egentligen inte har något kul att berätta. kanske borde satsa på en bloggkarriär att spela dum blondin, eftersom det verkar vara ganska poppis idag att vara det. Fast sanningen är att jag är ganska korkad i vanliga fall också. Missförstå mig inte, jag dissar inte alla blondiner om det låter så. As snyggt med blondt hår osv om man passar i det. Jag menar bara hur vissa beter sig? självklart finns det brunetter som är likadana men det är bara så att dom ljushåriga "puckorna" - eller som spelar dumma) som fått dussintals läsare. Ni förstår nog vilka jag menar. Sen finns det ju sånna som är helt kanon som DB tillexempel! kissie är också jäkligt rolig att läsa, hon lyckas verkligen blåsa sina läsare. Men frågan är ifall det är värt att spela någon man inte i vanliga fall är?  när man spelar extra korkad eller säger saker man inte står för? det är ett slags skådespeleri över det hela.


Dissad blondin: dessie. Hyllad blondin: dollyblond.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0