m-m-m-magaluf!!!



Har kört bil idag, gick bra. Mamma tycker jag är ett pucko, men det får jag nog allt hålla med om. Åkte hem och fixade mig sen drog jag til  johanna där även lisa och ellenor va. Snack om magaluf blev de, bla att vi ska förfesta klockan tolv på natten hemma hos johanna innan vi åker mot arlanda - Vi ska skåla in våran resa och tagga som fan! snackade även mycket om annan, tex piiip piiip - ingen av er förstår vad jag menar med det... men fan vad vi garvade! Åt även as goda pan-pizzor på pizzeria rhodos, snacka om god men säkert den fetaste pizzan jag ätit dessutom. Nu är det bara en jäkla vecka kvar, kan knappt tro det! jag är så himla taggad.







 tre skålar sås kommer in och han säger "ni sa ju mycket sås".

mina party tjejor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi följa varann på bloglovin? :)

2009-08-11 @ 21:38:35
Postat av: ema

guuu va fint hår du har!!

2009-08-12 @ 00:15:30
URL: http://e-ma.devote.se
Postat av: Anonym

Oj du är jätte fin!

2009-08-18 @ 16:04:20
URL: http://llanikae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0