ouuaahh.

Resan närmar sig med storkliv, idag är det bara 8 jävla dagar kvar till sol,fest och bada. Jag vet att jag tjatar, men jag har trots allt jobbat hela sommarn så ni får trots allt lyssna på de. På tal om jobbet, slutade igår -  jag var överlycklig. Men i morse när jag vaknade så hade jag lust att dra iväg till jobbet igen, skit väder! Hur som helst, jag ska försöka sätta mig vid ett internetcafe minst varranan dag i magaluf och lägga upp videos om det går. Skulle väl vara kul att ha lite koll på vad vi gör? däremot är det inte alls lika kul att höra/se sig själv i videoklipp. Speciellt om man fått i sig lite alkohol så kan både rösten och ens beteede skrämma en. (lyssna bara på johannas röst när hon är full - Man får typ tinnitus) Men jag orkar inte bry mig, ni ska minsann få följa denna resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0