sommarn är tillbaka

eller iallafall för tillfället, skapligt ruttet att man jobbar då men jag slutar på söndag! hur nice är inte de, och hur jäkla fett kommer det vara om två veckor då jag ligger på stranden varje dag och dansar sönder flera par skor om kvällarna? sen ska vi ju inte snacka om när jag kommer hem,  då väntar feting lönen på mig!

idag kom jag hem från josh, har varit där med han och andreas (andreas var där i en vecka). Åkte vattenskidor(kom inte upp, gav upp) åkte ring, vilket slutade med världens rump ont efter jag flygit ur ringen på något konstigt och sätt. Men förstår inte hur jag kunde få ont i ja.. självaste rumphålet.. stört..


jag slogs och sparkades i sömnen, vilket ledde till att andreas la sig på soffan.

Josh var för jävla bra på att laga mat.

Utsikt från altan. Inte helt fel med ett morgondopp här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0