söndag

Känns som jag har en massa att göra. Jag ska plugga teori och köra idag, jag känner mig inte speciellt redo inför körkortet om jag ska vara ärlig. Dagarna flyger förbi och sommarlovet ör snart slut, hade seriöst depppat sönde rom jag varit hemma hela lovet - det har ju inte direkt varit fint väder inte. Hur som helst är det här min sista jobbvecka, riktigt sönt faktiskt! blir ännu roligare sen när man får lönen från juli-månad, den är nog ganska skaplig måste jag säga. Jag skulle behöva städa rummet, alltså verkligen stor städa på djupet. Jag orkar inte tänka på de, jag vill bara lägga mig ner och vila men jag har inte tid med de nu. Känner mig stressad,sjuk och trött hela tiden nu.. Jag är verkligen en äkta klag-kärring nu känner jag.


bilden beskriver väl en hel del... haha...  glor på en svart skärm tydligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0