svininfluensan?

mamma tycker jag ska kolla upp min hosta. Tror hon kanske att jag fått svininfluensan? jag orkar inte kolla upp min hosta, den har trots allt blivit mycket bättre. Däremot något som fortfarande inte är bra är mina ögon. Tänk om jag inte skulle få gå på planet för att jag har så röda och kletiga ögon? haha. hade varit rena mardrömmen om det skulle hända! men inge hasch eller andra droger finns int ei min resväska så jag behöver ju inte vara orolig ifall dom skulle rota igenom den. haha!

Hur som helst så tror jag nästan alla kommer få svininfluensan när skolan börjar eftersom det är infektionens paradis för att sprida sig vidare. Är ni rädda? inte jag.. jag tror det där är ett ganska så överdrivet ämne. När man fått det kan man börja oroa sig kanske, men inte nu i förväg det är ju bara onödig energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0