tandläkarn,läkarn,skolan osv.

Jag har redan tröttnat på skolan, snälla ge oss ett bombhot eller vad som helst. Visst det är bara ett år kvar, men iaf... ett år? Konstigt nog gick tvåan fort som fan, jag menar var endå osams med en av mina närmsta vänner i ett halvår. Då brukar tiden gå saktare, men tydligen inte. Hoppas trean också får en spark snart. så att tiden flyger förbi lite snabbare. Däremot ser jag ganska ljust när det gäller religionen, världens skönaste lärare må jag tro.


Förövrigt vill tandläkarn att jag skulle dra ner på godiset, javisst. Första jag gjorde när jag kom hem var att äta mina hemgjorda snickerskakor och chips med dipp. Där sprack det löftet! jag är bortskämd när det gäller mina tänder, har aldrig haft hål. - jag är inte världens bästa på att sköta dom och jag äter mycket skit. Kanske borde tänka om? Va hos doktorn också, från och med i förrgår började jag käka penicillin. Absolut förbjudet att sola, för då kunde jag bli uppblåst som en ballong i ansiktet och det vill jag ju inte. Tur att jag inte kollade upp min hosta innan magaluf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0