"lill-lördag"



Igår va vi på norrmanska och chillade, eller ja iaf en timme.. Precis då vi köpt så sa dom - vi stänger om en timme.. okej? kunde dom inte sagt de innan vi köpt dricka? haha. Efter det drog vi till hottan, de va ingen höjdare  - men vi satt där ett tag och snackade lite skit, drack och åt jordnötter. Ibland är det skönt att bara gå ut ett gäng och ta någon öl/cider och sitta och snacka! Sen åkte jag hem till andreas och kollade på sagan om ringen med han och offe.

Innan detta träffade jag johanna. Vi va på frissan & frisörn för att hon ska göra en hårförlängning där, så hon tog av sig sitt nuvarande löshår (clips) för att visa hur mycket hår hon hade så dom kunde se hur mycket hår dom skulle beställa.. Efter det gick vi till johanssons och beställde en fylld baguette och när jag tog min bricka och skulle gå så ser jag en lång lurvig sak på golvet (trodde de va ett djur) sne såg jag det var jojjos hårförlängning så jag skrek : HAHAHA JOJJO, DITT HÅR!!! hon slänger sig så hon nästan tappar brickan och  hela min kropp viks ihop och jag asgarvar och hon också.. Efter de gick vi hem till henne och efter ett tag kom ewe och gjorde oss sällskap :) trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0