maskeradfest.

Är nå grymt sugen på att anordna en maskerad fest, inte en sån där maskerad fest då man får klä ut sig till exakt vad man vill. Jag vill hellre ha ett tema som alla ska följa.  Jag vill också att det ska vara seriöst, att man gör allt man kan för att uppnå det tema som festen har. Folk som inte är utklädda kommer helt enkelt inte innanför dörren.. Skulle vara kul att inreda en lokal så att det passade temat - så att man verkligen lever in i den rollen man är.. Har tänkt på vad man kan ha för teman, kommer på flera styckna som jag vill ha - men har två absoluta favoriter..

a la gossip girl tema :

Tjejen: Bär en vacker klänning,långa handskar, mask och har ett snyggt hårsvall.
KiIlen: Smoking - eller skjorta med fluga/slips samt mask.



Toga party/rommariket tema:
Tjejen: vit klänning(gärna med en axel),smycken, skärp, håraccessoar (tex ett flätatband runt huvudet) eller inbakade flätor på vardera sida som tex och Sandaler.
Killen: Klänning eller endast underdel - tex en vit handduk/lakan runt höfterna och ett skärp, håraccesoar (en krans med gröna blad, om ni förstår vad jag menar?) sandaler eller barfota får man välja själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0