olycksbarn eller vadå?

Just nu är jag så trött, jag har typ pms besvär och mitt öga kliar som fan. Varför händer det mig saker hela tiden? först ligger jag däckad och har halsont/huvudvärk i tre dagar samtidigt fick jag fetaste infektionen pga ett bett från en insekt och idag vaknad ejag upp med ett öga som va knallrött, så hela dagen har jag sett ut som en narkoman pga mitt rinnande röda öga. Turen är inte på min sida just nu va! hoppas hoppas verkligen att det blir bättre tills i morgon..


- en bild på mitt öga, dock mycket värre IRL än på bild..

gillar mina ögonfransar, dom är långa och mörka utan mascara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp ett inlägg om hur du sminkar dig och sådär? vilka produkter du använder osv.

skulle vara kul att läsa om så man lärde sig lite nya smink tips

2009-07-25 @ 18:38:05
Postat av: anna

oj det där är nog ögoninflammation, jag hade också det förut... Skaffa några ögondroppar så går det bort!Förresten så äre ganska smittsamt =/

2009-07-25 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0