Pigg.

Klockan är snart sju, jag är pigg som en nötkärna om man bortser från min halsvärk (som är värre idag) och huvudvärken som är påväg att smyga sig fram. Jag var tvungen att lyfta luren fast jag inte ville och sjukanmäla mig, jag vill inte ta risken att bli ännu värre så jag ligger däckad i sängen i flera dagar. Då är det bättre att vila en dag så man kan bli bättre!


En fråga från en läsare.
Klänning nummer tre finns på H&M, tyvärr inte stor chans att den finns kvar. såg den i affärn men dagen efter jag tänkt köpa den så var den slut. Kollade sedan på internet och den fanns, men då skulle man inte få den förrän september och det orkade jag inte vänta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0