play as a child.

Idag åkte jag till tärnabadet med bror och mamma samt några grannar. Har lekt i vattnet som ett barn idag.. Idga har jag bara solat baksidan, finns de nå värre än när folk är bruna på framsidna och blek på baksidan? uääh.. men kan förstå, det är så sjukt tråkigt att sola baksidan.. Med andra ord har jag också alltid varit blekare på baksidan, men ska bli ändringar! sist jag var på tärna badet så var jag kanske 10 år? iaf sjukt längesen var det.. trevligt var det!


* älskar solbrillorna, köptes på ur och penn igår. Fast det var mamma
som hitta dom... tusan också! men kan låna dom ibland, tur de..

Kommentarer
Postat av: du vet

du är fin, men synd att du har såna vita läppar.

2009-07-01 @ 17:44:27
Postat av: jonna

har idomin på läpparna där pga mina nå grymt torra läppar :P inte snyggt jag vet, men gör så ont med snustorra läppar.. fast du kanske menar i vanliga fall också? att jag använder ljust läppstift?

2009-07-02 @ 19:31:10
URL: http://onlyjonna.blogg.se/
Postat av: L

tycker du har snygga läppar! du passar sjukt bra med lite ljusa nyanser :)

2009-07-02 @ 19:55:29
Postat av: old friend

ok, om man har torra läppar är den en sak. Men jag hoppas du inte går runt så på stan, det är lite fjortis :P Jag tycker du passar bäst i lite starkare färg (Y)

2009-07-05 @ 14:45:55
Postat av: jonna

Ja, torra läppar = idomin.. hehe.. fjortis varning vet jag inte, det är ju trots allt ett beteende. Det roliga är också att jag skulle kunna gå så om jag ville, för folk får tycka vad dom vill det berör inte mig. Jag ska kunna gå osminkad,ha mjukisbyxor,flottigt hår och ja vad som helst - det är endå jag :) alla har ju olika smak, men jag gillar ljus rosa läppstift och kör på de ganska ofta :)



värsta lång kommentar de blev.. men men.. hehe :)

2009-07-05 @ 19:27:31
URL: http://onlyjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0