shame on me.

har inte skrivit blogg på flera dagar nu, sorry. men jaghar haft fullt upp, först stockholm och sen har jag jobbat för fullt dagarna efter jag kom hem. Men nu är jag ledig i morgon (iaf de inte ringer in mig) så jag tänkte berätta lite för er om helgen samt lägga upp några bilder.


Lördagen. Åkte klockan elva och hade turen att få sitta kvar på platserna enda fram till stockholm. Vi gick på stan och letade på ett par shorts till andreas och jag köpte hårförlängning (som jag typ ångrar nu,men endå inte). Men kan va  lite extra kul att ha då man tex går på fest osv. Sen gick vi genom gamla stan och så åkte vi färja över till djurgårn och checkade sedan in på hotellet. Tog det lugnt på rummet ett tag och sedan gick vi till grönan för att åka lite karuseller  och äta sockervadd! det vi inte kollad eupp var att det var sommarkrysset denna dag, AS MYCKET folk med andra ord. Fick stå i karusellköerna i 40 minuter  nästan varje gång man skulle åka något. Jag och andreas gick mot hotellrummet runt 10 tiden och var nöjda med dagen! kollade på en film och somnade strax efter det.

Söndagen. Åt god frukost på hoteller sen checkade vi ut runt tolv tiden och begav oss mot stan för att shoppa! fick hem underkläder,två linnen,fodralklänning,skor, smink och ett par glajjor. Vart inte så mycket med andra ord, men jag är nöjd! speciellt med skorna, iiiihhh. Åt också på restaurang innan vi begav oss hem, snacka om gott det var! lekte även papparazzi där på restaurangen, tog kort på en killes frilla för andreas tyckte den va snygg.. diskret? njaaae..

- Hur rolig och mysig helg som helst, kunde inte begärt mer! det var helt kanon - Min babe är bäst!


mmmm, våfflor...

sitter i en karusell.

babe.

min sötnos igen, glad som vanligt.

typ i gamla stan..

brills.

en snygg jag hittade på gatan, var ej till salu.

mycket bilder på andreas, kan aldrig bli för många.

På restaurangen.

nyvakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0