sminktips.

Det var någon som frågade mig ifall jag kunde dela med mig av mina sminktips. oj, oj, oj säger jag bara... har jag ens några? jag är typ världens tråkigaste när det gäller smink. Jag använder inte speciellt mycket ögonskuggor och sånt, ser oftast slampig ut (kan ha med att göra att jag inte är duktig på det?) - suger på sånt. Borde fan ta en kurs i sminkning! smink är tråkigt, fixering av hår också. Visst om någon gör det varje dag åt mig så då är det kul, men själv har jag inte tålamodet att sitta och fixa håret i 2 timmar varje dag. Varför föddes jag till att vara tjej? haha.


.... så inga sminktips så som det ser ut idag,
men kanske däremot någon gång  framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0