trött jag blir..............

Gjorde nyss en jamba repris från när jag va 15 (fast inte jamba). Jag skickade efter en sommarsignal jag ville ha och nu sen försvann alla pengarna på mobilen och då skickade jag stop, - att jag ville avsluta. Gissa vad som står då? " Hej, ditt abonnemang har 30 dagars abonnemangsperiod. Detta kommer att avslutas automatiskt när 30 dagar gått från beställningsdagen". Första gången detta hände så blev jag rensad på 300 spänn pga en bild, så jag ringde dom och klagade och fick 300 skickat hem på posten.. Hade ingen aning om stop funktionen då och fick inga bilder eller ringsignaler heller.. fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

................. ibland hatar jag mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0