blekta ögonbryn, varför?!



jag har verkligen inte förstått den trenden, att bleka sina ögonbryn så dom knappt syns. Det ser förjävligt ut verkligen! Första gången jag såg de var när carolina gynning var med i söndagsparty och jag tänkte vad fan har hon gjort? krit vit hud, vitt hår och inga ögonbryn.. Vad är detta? hon ser ut som en blandning mellan spöke och ett vitt skelett - jag blev rädd bara jag kollade på henne.. Såg helt galen ut.. Det påminner lite om när alla för några år sedan då alla rakade bort sina ögonbryn för att måla dit egna med ögonbrynspenna och det såg ju  förjävligt ut! förstå när man svettades eller badade så försvann ögonbryna, man såg ju sjuk ut.. Vad är detta för idiotisk trend? bara jag som tycker de är fult? ordet fult kan inte ens beskriva hur illa det ser ut i mina ögon..


Carolina gynning i söndagparty, jag tappade nästan hakan...

Kommentarer
Postat av: nicolina

det är så sjukt fult!

2009-06-10 @ 18:45:52
URL: http://nicolinae.blogg.se/
Postat av: Marielle

ja,fult som fan. hon såg helt sjuk ut..

2009-06-13 @ 10:13:27
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0