då ju!

ligger i sängen med anna och kollar so you think yo can dance? så pinsamma vissa är, det är helt sjukt. Vi har käkat chips och godis alldeles nyss, snacka om att man har ont i magen nu.. Hon kör en sleepover här, då blire att dra till willys imorrn för att köpa den goda passions-juicen jag tjatat så mycket om (anna älskar också passionfrukt) as kul att ha henne här iaf!


var för övrigt på sjukan och kollade upp mina kliande röda prickar som jag har på rygg,rumpa och lår. Man skulle kunna tro att de är myggbett men det är de inte, ser inte ut som de och känns inte som de. Hur som helst, läkarn visste inte vad de var, men fick lite medicin och om de blir värre får jag akut tid om jag ringer - annars har jag tid på  måndag eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: anna

dåju! ser fram emot den där juicen imorgon haha ;p

2009-06-25 @ 00:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0