det här är så mycket jonna.

Älskar du choklad? och speciellt smällt choklad? då borde du köpa en choklad fontän. Det man gör är att först smälta chokladen (jag brukar bryta chokladkakan i delar och lägga i det i en plastpåse, sedan lägger jag påsen med chokladen i en kastrull med superhett vatten så att det smälts) sen häller man i den i fontänen och startar den och så voila så har du en choklad fontän! denna grej är verkligen gjord för mig, ni som känner mig vet att när jag äter choklad så har jag en kopp med varmt vatten för att sedan doppa chkladbiten i så att den smälter lite och så slickar man av de smälltna och doppar igen. - låter as äckligt jag vet.. haha.. annars brukar jag köpa frukt och doppa i smältchoklad.. typ det godaste som finns.. Är du en choklad älskare som jag så tycker jag du ska slå till. Kostar 499:- på coolstuff.se!


- perfekt för myskvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0