en dag kvaaaaaaaar!

idag var det sista dagen vi hade lektioner, helt underbart! men hade bara en lektion imorse för sen var jag på möte ang sommarjobbet, fick även mitt schema idag. iiiiiih, de va as bra schema tycker jag! men jag ska jobba mer än det jag fått.. Fick nämligen ett inlogg på en speciell sida där man kan skriva in vilka dagar man kan tänka sig jobba extra och om dom behöver en så ringer dom in en, hur bra är inte det? blir att jobba nästan hela sommarn, men det gör inget. Speciellt nu när det är så dåligt väder, får lov imorgon men vart är solen? usch...man vill ju börja jobba på en gång...

har för övrigt käkat thaibuffe idag och nu sitter jag hemma hos johanna och ska snart kolla en film och doppa frukt i choklad! förlåt för dålig uppdatering, men har varit mycket nu sista dagarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0