för att nå upp till din nivå krävs ett par höga heels eller en pall..

kom hem för ett tag sen och nyss var jag ute med sputt - dvs.min hund med 1000 öknamn. Känns som detta kommer bli det ovärdaste inlägget jag skrivit, för har inget att snacka om.. vad händer idag? hade hoppats på att jobbet skulle ringa, men de va nog lika bra att dom inte gjorde de eftersom jag knappt sovit något i natt.. jag ska bara säga en sak, och de är att jag är så sjukt taggad tuill magaluf. Jag ska dansa sönder 4 par skor och jag ska skrika och skratta så jag tappar rösten.



... jag är pinsam, har dunjacka mitt i juni.. men de va fan kallt igår..
.... jämt när jag har ont i magen har det hänt något, de är bevisat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0