grattis amanda.

Idag fyller amanda(todden)andersson 18 :D hon ska ha middag idag, önskade att jag kunde vara med och fira henne men det är så att jag ska jobba klockan halv fyra till ca klockan tio ikväll, så det sket sig ju :( hur som helst, massa grattis till dig och välkommen in i "vuxen" världen.. Sitter på josses data nu och kan tyvärr inte ta upp något kort på henne.

-har förövrigt varit på trafikskolan idag och pluggat teori, första gången någonsin jag gör det. Måste bli ändringar, man vill ju ha körkort.. Har inte kört på länge heller.. Men jag siktar på  att ta körkortet i aug/sep där, men vi får se hur det blir med det! nu ska jag pallra mig ner mot stan för att kolla lite hokuspokus på hälsokost och ska även kolla efter en skimmrande ljus ögonskugga.

Kommentarer
Postat av: amanda

tack jonna :)

2009-06-23 @ 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0