hey dude!



såhär fräsch ser jag ut med musche och keps! idag hade vi uppvisning på dansen i skolan. Man skulle göra en egen dans på allt från 3 min till 6 min. Vi körde temat So you think you can dance? först dansade maxe och amanda balett, sen körde jag en impuls dans som bestod av allt möjligt dvs- dålig breakdance,hiphop och rumpvick. Efter mig dansade Johanna macarena dansen till en techno låt. Sen körde vi bag in box och vi hade kartonger på oss och jag bar på en baginbox(vin). Efter de körde vi YMCA, den vi hade lagt ner mest tid på. haha! det har varit riktigt stressigt, vi kom på alla steg och sånt igår.. men det gick oväntat bra och jag bara längtar tills jag får se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0