jonna goes platinablond!

tog systers hårförlängning och satt på mig en mössa för att dölja mitt mörka hår. Jag tog bilder och gjorde videos (videosen kommer jag inte lägga upp) för då tror säkert folk att jag dissar blondiner. Vilket jag verkligen inte gör, de va bara de att jag kände mig så superfjollig i den där hårfärgen och på så sätt kunde jag inte göra det seriöst! jag är en väldigt sköämtsam och omogen person, haha! hur som helst, jag såg förjävlig ut i sådär blondt hår - det såg ännu värre ut IRL än vad det gör på korten. Här har ni bevisen på att jag inte passar i att vara blond. ENJOY! haha.



                                 ..... det är tillåtet att skratta, haha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

liknar Marie Picasso...

2009-06-09 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0