midsum.

Kort och gott om midsommar. Lisa, ellenor och johanna kom hem till mig -  Ingen av oss fyra var sugen på värsta suparfesten så vi chillade hemma hos mig. Vi grillade (eller jag grillade, jag är bäst på mat) typ det enda jag verkligen är bra på, haha.. vi körde lite lekar och snackade en massa.. Ellenor fick i sig ett glas för mycket så det blev lite spårat, haha... hon badade tex i våran minipool som det kanske är... hmmm, 14 grader i? måste säga att det var en riktig skön  i allafall!



orka vara seriös, svartrockaren jonna grillar nu ju..

vad gör dom? nej jag tänker inte ens berätta de.. haha

"jonna & jojjo kommer vara galnast i magaluf" ..  ska jag tro henne?

Lisa hatar koskenkorva, hon va påväg att spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0