onödig information.

jag har haft mensvärk 3 dagar i sträck nu, det går upp och ner hur ont jag har men det är så jäkla drygt. Jag som nästan aldrig brukar ha det, har de helt plötsligt flera dagar i rad.. börjar tro att de är nå fel på mig.. Ang allt det här, marielle tog ut sin p-stav här om dagen (jag har en likadan).  Hon tyckte inte att de va speciellt trevligt vilket jag kan förstå, sprutor och kniven som dom skär med i ens arm. Seriöst vad tänkte jag på? jo jag tänkte, "äh, när jag fyller 18 år har jag nog lite mer skinn på näsan än vad jag har nu" - jovisst hurru du, nu har de gått snart tre år och inte alls är jag tuffare mot vassa föremål nu än vad jag var då. Tänkte jag ens på att jag en dag skulle ta ut den? tydligen inte.. usch.. jag kommer svimma eller något.. sätter inte in stav igen, det får bli något annat preventivmedel för min del. men nu är den svåra frågan - vad ska jag välja?



en sådan där grej sitter i min vänstra arm.  P-stav helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: marrii

uh. inte kul, men jag kan hålla handen om du vill?! :)

2009-06-22 @ 18:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0