pinsamt.

haha gick in på min lunar idag, även fast man inte varit inne på år och dar så skriver pinsamma killar till en fortfarande i gästboken. Varför jag inte har raderat den beror på att jag har så mycket dagboksinlägg jag skrev och det är kul ibland att kolla tillbaka. Skrev bla. för 5 år sen hur förälskad jag var i andreas och jag skrev även dom dagarna vi träffades, haha ganska roande att läsa faktiskt! sen är de kul att kolla gamla bilder på andras "krypin" som man kallade de. haha..men ska nog ta och radera den snart, haha.


anledningen till varför man inte använder lunarstorm, pa osv längre? usch.


Kommentarer
Postat av: louise

hahaha :D gamla kära lunartiden ;D

2009-06-04 @ 21:02:08
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0