ring,ring.

klockan 3 på natten ringer andreas telefon..

- hallå?
- hej, är andreas där?
- vänta, ska försöka väcka han...
- det går inte, var de nå speciellt du ville?
- jag hittar inte hem.
- jaha, vart är du då?
- jag är vid ditt hsu nu
- men rasmus, hittar du inte hem till dig från mig?
- inte idag tydligen. är as full..
.... jag förklarar vägen hem
- okej, ringer dig sen.
det ringer igen.. nu tror jag att jag är vid huldt.
- jag kommer ut.
-nu är det bara raka vägen hem sen ligger ditt hus på
höger sida, ska jag göra dig sällskap?
- nej de är okej, jag tror jag hittar nu. tack


haha tyckte lite synd om honom efter ha snurrat runt alldeles ensam, men lite komiskt att han inte hittade hem trots han var så nära... ja, alkoholen kan ställa till med mycket.. haha!

Kommentarer
Postat av: nicolina

hahaha va roligt :D stackarn

2009-06-14 @ 12:07:00
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0