stockholm hela dagen.

Åkte runt halv tio tiden, as ont i huvudet och hade knappt sovit något.. Hur som helst så åkte vi för att andreas, offe och en av hans vänner skulle hoppa bungy jump. Jag har spelar in när andreas hoppade, men det verkar inte vilja funka att få upp på bloggen så lägger in den en annan dag. Efter dom hoppat fikade vi lite sen åkte vi vidare till ett köpcentrum och jag fick hem ett par jeansshorts som jag ska styla om lite, slita dom tex. Kom hem runt 4 tiden.. Eftersom jag spelade in när andreas hoppade så har jag inga bilder på när han hoppade, det är lite roligare med ett videoklipp tyckte vi, men jag tog några bilder på honom innan och efter han hade hoppat..




världens bästa pojkvänn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0