systemet nästa.

idag är det ingen vanlig dag, för det är min systers 20e födelsedag! imorse väckte vi henne med frukost på sängen och hon fick öppna paket - jag hade köpt en böå/grön adidas tröja åt henne vilket hon blev glad över! hon va as snygg i den.
Tänk att hon blivit så stor min syster, kändes inte längesen då du retade mig så jag fick tupp juck på dig. Du var en äkta retsticka! Vi har upplevt mycket jag och min syster. För mig är hon inte bara en syster, hon är även min bästa vän. Vi har jätte kul tsm, ibland är det till och med roligare att hänga med systra min än med kompisarna. Visst vi har våra tjaffs osv, men vilka har inte de? jag tror det inte är vanligt att man umgås med sina syskon, eller har jag fel? de bästa vännerna man kan ha är sin familj och jag är glad att jag fick en syster som dig! Grattis igen, Systemet nästa då!


- syster, vacker som en docka.


- närbild på rulltårtona.


- han ville hoppa upp och äta upp allt, men jag hann före.


- för oss som inte är förtjusta i smörgåstårta. (Me and A)


- Johnny ville visa sina skills.


- När johhny har kameran tar han 1000 bilder på sig själv, och såhär kan de se ut.


- Nora gillade benni.


- Malte PALTE var namnet. haha!


- Lite folk.


Kommentarer
Postat av: Marielle

åh va mysigt :D Grattis Josseeee!

2009-06-04 @ 20:38:25
URL: http://m899316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0