middag

Gårdagen tillbringades hemma hos sötmikkis som hade födelsedagsmiddag, där va även amanda(som också fyllt nyss) nicolina,dannis och frida och lite senare dök även larssa upp. Det var riktigt nice, sen gick vi mot norrmanska och där var det proppfullt så vi fick inte komma in så vi drog till lindströms och tog oss en varsin cider och chillade där en liten stund. Efter det gick vi till hottan, bra sällskap hade jag men det var ingen höjdare där inne tycker jag.. Sen drog några hem till mig och snackade här ett tag sen gick jag och andreas in för att lägga oss. Vi åt thaigryta klockan fyra på morgonen, haha..  sen sov vi.. Tog inte så mycket bilder igår..




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0