att shoppa på en bakisdag (-)

gårdagen var mycket roligare än väntat, älskar dansa och älskar att träffa folk.. Igår hade jag en marinblå fransklänning,svarta strumpbyxor och pumps. Håret hade jag uppsatt (orkade inte göra ngt spec) och så hade jag flätad lugg. Hann tyvärr inte ta något kort, men sandra tog lite kort - så får ta ngn bild av henne sen när hon laddar upp.. Sov med min lilla chokladboll inatt sedan gick jag upp tidigt för att åka till västerås för att shoppa. Åt på max och var tvungen att springa ut och ta luft för jag trodde jag skulle svimma, haha.. träffade en as härlig "gubbe" eller han kanske va mer man? vet inte riktigt.. same shit, but different.. Shoppingen blev som vanligt mer än tänkt, skulle ha köpt ett par skor och något litet till... men kom hem med 3 par skor -  varav två högklackade,beige skjort-tröja "du ser ut som en indian jonna" - sa josse. haha.. En lång svart kavaj, blå "pilotjacka", en mössa. har jag glömt något? hmmm .. köpte även en ny korg åt benni, eller de va mamma som betalade den :P orkar inte ta nå kort för att visa shoppingen, är allt för trött..  son nyss lite, men endå hur seg som helst.

nu ska jag fylla på förrådet lite och sedan fräscha till mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0