fika.

Var och fikade med mandy idag i två timmar efter en helvetisk skoldag. As gott med rostbiff baguett med ett ton sås. jag och amanda hade skapligt kul ett tag. "he don`t get it" - haha! skapligt övertrötta eftersom vi skrattade åt minsta lilla.. Idag tänker jag inte plugga något alls, så skönt.. snart är de bara två veckor tills jag och josse drar iväg, ska bli så skönt med lite värme - det här vädret tar död på en :S usch.. Sitter och kollar på semester svenskar samtidigt jag sitter vid datan, vill verkligen åka till underbara thailand! bara leva billigt, lyxigt och bada i det turkosblåa vattnet.. iiih, men det blir nog inte på ett bra tag, och så ska man ju hitta någon som vill följa med också..  nu ska jag kolla vidare :) ciao.


http://desireenilsson.blogg.se - pinsam.. jag dör av skratt, ännu en korkad  bimbo på topplistorna - eller iof har hon varit de ett tag.. men va tvungen att skriva de bara.  kopierat kissies gamla blogg design har hon också gjort. grattis kissie, du har fått en copy cat! kissies blogg läser jag faktiskt, men kommer då aldrig läsa denna. haha!


Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: haha ja dom är för roliga, omg jag vet hon i slutet tar priset, gris typ

2009-03-11 @ 21:40:38
URL: http://jonnnanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0