helg!!! två veckor kvar till egypten.

veckan har gått fort, gud så skönt med helg :D har inte planerat att göra något speciellt. Tänker bara ta det lugnt hemma  och kanske börja med ett arbete så jag jobbar ikapp lite, för det är så drygt när man väntar in i sista sekund med inlämningar och prov (som jag är expert på,skärpning!) .. Så ska försöka börja lite i tid nu, ganska mycket som ska göras innan jag åker utomlands. ÅÅÅÅH, idag är det bara två veckor kvar tills jag och sis drar :D:D ganska skönt de ska bli. Larssa är här, har inte träffat han på aslänge. Roligt att träffa han :) gillar bullar gör han också. haha!


Kommentarer
Postat av: emma

ååh skönt med egypten :)

jag sitter och funderar över jobb i grekland tills sommarn :) skulle vara rätt härligt :P

2009-03-15 @ 18:06:40
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0