dop


Har varit på dop idag.. Det var min kusin Nora som döptes och hon gillade verkligen inte när prästen smekte hennes huvud med vatten, haha! efter det så åkte vi alla och fikade och åt smörgåstårta (urrguuääh) inte så gott, men fick korv m bröd ist :) haha.. När jag kom hem gick jag en sväng med mawr, och hon tjatade på mig att jag ska med ut - är inte alls sugen. men gör de fär marielles skull.. haha.. ibland måste man offra sig, men jag tror de kan bli kul :) nu ska jag äta lammkött,tzatsiki och potatis i ugn med massa kryddor.. okej.. de va inte riktigt allt.. b- sås också, haha pappa blir så trött på mig att jag ska ha det till nästan allt jag äter..  ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0