jonna är kreativ!

eller åtminstone känner mig kreativ, jag (eller ja, pappa hjälpte till) har klippt och sprättat ett par jeans samt en jeanskjol (som såg hur tråkig ut som helst,  har kanske använt den en gång - köpte den för mer än två år sen) kanske blir den användbar nu? :)  just nu håller jag på och bleker plaggen..  sen så har jag en jeans skjorta som jag håller på och bleker också, som jag sedan ska sy om.. Hoppas resultatet blir som jag hoppas :D va nyss och kollade på dom, såg bra ut då iaf.. hihih!  / pysseljonna.

Kommentarer
Postat av: emma

kul! :) skulle också vilja våga mig på något sånt där :P

2009-03-04 @ 22:58:36
URL: http://emmariah.blogg.se/
Postat av: jonna

ta något skitplagg du inte använder och lek med det :D och se vad det blir..

2009-03-04 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0