måndag.

sjukt bakis igår.. inte alls kul! vill inte festa på ett tag nu, men det säger man hela tiden.. men det är inte så mycket man kan göra när det hela tiden är födelsedagar, krogen eller något annat kul.. visst man kan vara nykter eller bara ta något glas.. men men.. hoppas att de inte blir något nu på ett tag, men om det blir de kommer jag nog köra nyktert eller bara kö på några glas.. det är vad jag säger nu, men både jag själv och min plånbok måste tagga ner lite! nu ska jag åka och träna, fast jag orkar egentligen inte.


plugg,plugg.. håll ut, snart egypten-sen påsklov!


Kommentarer
Postat av: Petra

svar: jag blev ombedd att vara med bara! En vacker dag kanske det blir din tur! :)

2009-03-23 @ 22:20:27
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0