onsdag

wei, 3 inställda lektioner idag! så himla skönt. nu ska jag plugga lite och sedan måste jag hitta på en engelsk bok som jag kan läsa, vi ska nämligen läsa ut en bok och göra recension på det sen.. ska leta efter boken "om jag kunde drömma", får nog lov att köpa den, eftersom jag tror folk köar på den boken.. och jag har inte tid att vänta.. Veckan börjar närma sitt slut, på lördag ryktas de om att det kommer bli förjävla mycket ös :) jag ska på två fester,PARTY PARTY. först ska jag till marielle och sedan till karro. kommer bli drygt med bussåkande, men de är det värt :)



Det är jobbigt när man ogillar en människa som man på något konstigt sätt endå bryr sig om. När folk beter sig som as så skit i dom då, men det är faktiskt inte så lätt som de låter.. Kärlek och hat ligger tydligen väldigt nära varrandra..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Lördag kommer bli askalas! :D

2009-03-20 @ 00:42:06
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0