söndag

Gårdagen tillbringades med andreas, käkade en massa skit och bara myste framför tvn!

har varit jätte fint väder idag, nu vill jag bara att våren ska komma.. bort med all snö nu,jag är så trött på det! det är kallt och det blir blött om fötterna när man är ute, usch!  söndag som sagt, tror jag ska plugga lite ikväll.. kanske börja med mitt arbete som ska handla om mobbing?... men vill hellre skriva om anorexia, men det var inget ämne som ploppa upp i min skallei fredags då vi bestämde vad vi skulle skriva om. Så jag ska nog fråga min lärare im om jag får skriva om anorexia istället!  med andra ord så blir de inge skriva om detta ikväll iaf, haha.. får se om jag pluggar något annat.. läsa lite samhäll kanske. Blir mycket tv kollande ikväll också, bla kolla på matte som är med i herre på täppan ikväll!


Kommentarer
Postat av: IchO - bloggen som aldrig tystnar !

förstår, men som sagt.. blev lack på sånna människor <3

2009-03-15 @ 22:34:13
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vill du att din blogg ska synas och få fler läsare? kika då in på min blogg :)

2009-03-16 @ 14:25:40
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0